Noutati


Convocator a ședinței ordinare a Consiliului Director APAIR din data de 10.04.2019

postat 5 apr. 2019, 06:07 de APAIR Romania   [ actualizat la 5 apr. 2019, 06:10 ]

    Prin prezentul convocator vă aduc la cunoștință întrunirea ședinței ordinare a Consiliului Director APAIR. Ședința va avea loc în data de 10.04.2019, între orele 9.00-13.00 și se va desfășura în str. Dr. Mihail Mirinescu nr. 11, et. 1, ap. 2, sector 5, București.


Subiectele propuse pentru ordinea de zi sunt următoarele:


  1. Aprobare / Excludere membri

  2. Detalii organizare Conferinta NAR-APAIR

  3. Achiziție telefon destinat secretarului administrativ APAIR și stabilire buget”.

  4. Stabilire structura de adrese de mail personalizate apair.ro

  5. Schimbare furnizor găzduire domeniu apair.ro

  6. Procedura propunere proiecte către CD

  7. Extindere si atragere membrii. Evaluarea necesitatii de a organiza evenimente in tara



La ședința Consiliului Director poate participa orice membru activ APAIR, cu condiția să își anunțe prezența cu minim 48 de ore înainte printr-un email trimis pe adresa contact@apair.ro.




Data 05.04.2019


Președinte APAIR, David Grigorescu



Comunicat al Consiliului Director al APAIR | 25 martie 2019

postat 25 mar. 2019, 00:44 de APAIR Romania   [ actualizat la 25 mar. 2019, 02:03 ]

Dorim sa venim in intampinarea celor care isi doresc sa se alature Asociatiei Profesionale a Agentilor Imobiliari din Romania in scopul de a deveni o voce comuna si puternica. Va asiguram de intreaga noastra deschidere si de respectul pe care vi-l purtam si de aceea consideram util sa va facem cunoscute istoria si valorile Asociatiei.

Asociatia Profesionala a Agentilor Imobiliari din Romania, asa cum reiese si din denumire, este o Asociatie Profesionala care a fost infiintata in decembrie 2009 de catre 12 voluntari care din dragoste pentru breasla noastra au propus un model de asociere pentru agentii imobiliari.

Modelul propus si respectat de APAIR timp de 10 ani este cel al National Association of Realtors (NAR), cea mai mare asociatie profesionala in imobiliare la nivel mondial, care astazi aduna laolalta peste 1,3 milioane membri, cu o istorie de peste 100 de ani. Despre istoria NAR puteti lectura mai multe aici bit.ly/IstoriaNAR

Scopul urmarit atat de NAR, cat si de APAIR este acela de a-i ajuta pe membrii sai sa devina mai profitabili si mai de succes si avand telul de a ajunge o forta colectiva care sa influenteze si sa modeleze industria imobiliara din Romania.

In cei 111 ani de existenta NAR a perfectionat acest model si continua sa o faca, si de aceea il urmam. Consideram ca este o oportunitate extraordinara sa invatam de la cei mai buni si sa realizam intr-un timp mai scurt ceea ce NAR a reusit sa creeze deja. De aceea, de fiecare data cand facem un demers important in Asociatie, ne consultam cu reprezentantii NAR pentru a ne asigura ca ramanem pe aceeasi directie.

In baza parteneriatul dintre cele doua Asociatii, APAIR s-a angajat sa urmeze modelul NAR, iar NAR ofera suport pentru implementarea acestuia. Toti membrii APAIR sunt si membri NAR, primind titulatura de REALTOR®. In ce consta si care sunt conditiile obligatorii ca modelul sa functioneze:

- Un set de reguli ce stabilesc conduita si indatoririle unui REALTOR® fata de clienti si consumatori, fata de public si fata de alti REALTORI. Acest set de reguli este denumit Codul de Etică - bit.ly/CodulEtic si Standardele de Practica.

- Educarea agentilor imobiliari noi si educarea continua celor cu experienta, in vederea dezvoltarii abilitatilor de a oferi servicii de reprezentare exclusiva.

- Un set de reguli de colaborare intre agentii imobiliari, denumit Multiple Listing Sistem (MLS) http://www.apair.ro/mls-apair si oferirea unui instrument de colaborare, in Romania APAIR avand in acest scop un parteneriat cu Flex MLS https://sistemimobiliar.ro/

Toate aceste trei conditii sunt indeplinite de APAIR, iar orice REALTOR® isi poate deservi clientii oferindu-le serviciul de Reprezentare Exclusiva. Atat membrii care aleg sa ofere servicii de intermediere cat si cei care aleg sa ofere servicii de reprezentare exclusiva au obligatia de a respecta Codul Etic al Asociatiei. In interpretarea si aplicarea Codului Etic, REALTORII sunt intotdeauna ghidati de Regula de Aur:

“Fă pentru ceilalți ceea ce tu ai vrea ca ceilalți sa facă pentru tine”.

 

Organismele de conducere, administrare si control ale Asociatiei sunt: Adunarea Generala - formata din toti membrii Asociatiei, Consiliul Director - format din 6 membri alesi prin vot direct de Adunarea Generala si Cenzorul/Comisia de Cenzori. Statut APAIR - bit.ly/StatutAPAIR

Membrii Asociatiei isi pot alege tipul de servicii pe care le ofera ofera. Subliniem, totusi, ca modelul NAR si APAIR incurajeaza Reprezentarea Exclusiva.

Consideram ca serviciul de Reprezentare Exclusiva in forma sa institutionalizata exista in Romania in principal datorita parteneriatului de lunga durata dintre APAIR si NAR si a eforturilor sustinute ale APAIR din ultimii 10 ani, prin membrii sai fondatori si prin fiecare membru care a crezut in aceasta idee.

APAIR mai are multi pasi de parcurs pana sa devina o forta colectiva in Romania. Deoarece realizam importanta voluntariatului in Asociatie, ne dorim sa multumim sincer membrilor celor 10 consilii directoare de pana acum si tuturor celor care i-au sustinut si care in trecut au investit din timpul lor si cu daruire au contribuit la consolidarea proiectului APAIR si, foarte important, au actionat in aceeasi directie timp de peste 10 ani, fara sa conteste modelul NAR.

In aceeasi masura le multumim si celor care se implica ca voluntari astazi si sustin eforturile de crestere a Asociatiei si anticipat celor care vor veni sa sustina aceeasi directie de dezvoltare. Consideram ca orice deviere de la modelul NAR ne va face si mai dificila atingerea scopului de profesionalizare a breslei noastre si chiar ne poate duce in aceeasi zona de ratacire in care sunt celelalte Asociatii Patronale sau Profesionale din domeniul imobiliar.

Suntem convinsi ca sunt foarte multe lucruri care pot fi imbunatatite in APAIR, suntem bucurosi ca la ultima intalnire la care au participat aproximativ 50 de membri, o parte importanta din acestia s-au oferit sa se implice pentru a accelera procesul de dezvoltare al Asociatiei si de asemenea, avem credinta ca toti cei implicati pana in acest moment au facut, in mod rezonabil, tot ce le-a stat in putinta ca Asociatia sa devina mai puternica.

Ne bucura sa va informam ca de la inceputul anului 2019, in mai putin de 3 luni, s-au alaturat un numar de 43 de membri noi, Asociatia inregistrand o crestere de 30%, astfel – 19 in luna ianuarie, 15 in februarie si 9 in martie. 

Ne uitam cu incredere in viitor si credem ca doar impreuna si insotiti de valori precum INTEGRITATE, RESPONSABILITATE, PROFESIONALISM, RESPECT si ETICA putem sa atingem maximum de potential in modelul care astazi pozitioneaza APAIR in fruntea asociatiilor imobiliare din Romania.

Va invitam sa va alaturati eforturilor facute de APAIR in ultimii 10 ani, pentru modelul REALTOR® si pentru valorile Asociatiei. Pasii de inscriere in Asociatie ii gasiti aici bit.ly/InscriereAPAIR.

Anul acesta au fost programate 5 cursuri de Cod Etic si Initiere REALTOR®, astfel:  12 martie in Brasov, si 5 martie, 4 iunie, 3 septembrie si 3 decembrie in Bucuresti. Cursurile de Cod Etic si Initiere REALTOR® sunt oferite gratuit pentru intreaga comunitate a agentilor imobiliari, iar pentru inscrierea la aceste evenimente, va rugam sa accesati sectiunea de evenimente din pagina oficiala de Facebook APAIR. 

Convocator a ședinței extraordinare a Consiliului Director APAIR din data de 20.03.2019

postat 18 mar. 2019, 00:26 de APAIR Romania   [ actualizat la 18 mar. 2019, 08:26 ]

     Prin prezentul convocator vă aduc la cunoștință întrunirea ședinței extraordinare a Consiliului Director APAIR. Ședința va avea loc în data de 20.03.2019, între orele 9.00-11.00 și se va desfășura în str. Dr. Mihail Mirinescu nr. 11, et. 2, ap. 2, sector 5, București.


Subiectele propuse pentru ordinea de zi sunt următoarele:


  1. Aprobare / Excludere membri

  2. Organizare Adunare Generală

  3. Diverse



La ședința Consiliului Director poate participa orice membru activ APAIR, cu condiția să își anunțe prezența cu minim 48 de ore înainte printr-un email trimis pe adresa contact@apair.ro.




Data Președinte APAIR


18.03.2019 Igor Postovanu



Comunicat al Consiliului Director al APAIR | 5 martie 2019

postat 4 mar. 2019, 22:51 de APAIR Romania

În lumina dezbaterilor de dată recentă despre rolul APAIR în cadrul comunității imobiliare, considerăm oportun să comunicăm următoarele.

Ținând cont că activăm într-o ramură importantă a economiei, în care averea cetățenilor este dată în proporție de 70% de proprietatea imobiliară și având în vedere impactul semnificativ pe care tranzacția imobiliară o are în viața fiecărui individ, credem că rolul agentului imobiliar este extrem de important. Prin umare, este crucial ca agentul imobiliar să aibă un nivel înalt de profesionalism.

Încă de la înființarea sa acum 10 ani, scopul primordial al APAIR a fost să-i ajute pe membrii săi să devină mai profitabili și mai de succes. APAIR a fost înființată pe modelul National Association of REALTORS și în parteneriat cu aceștia. Faptul că NAR are în componența sa 1.3 milioane membri și o tradiție rafinată în peste 110 ani de activitate considerăm ca este o garanție că acest model asociativ este unul de success.

Valorile fundamentale care stau la baza conceptului de profesionalism propus de APAIR sunt etica, transparența și colaborarea.

Credem cu tărie că exersarea acestor valori nu poate fi opțională, iar APAIR a creat acele instrumente care să sprijine un demers profesionist pentru toți agenții imobiliari: Codul Etic, pentru reglementarea conduitei profesionale în relația cu clienții, beneficiarii și ceilalți agenți imobiliari, cadrul de colaborare MLS între agenți, prin parteneriatul cu FlexMLS România, și educația care îi sprijină pe agenții imobiliari să înțeleagă și să aplice modelul de reprezentare exclusivă. Spre exemplu, în 2018 APAIR a organizat peste 25 evenimente educaționale, cu peste 1000 de participări. Profităm de ocazie să-I felicităm pe toți agenții imobiliari care investesc în educația lor profesională. 

În prezent Asociația Profesională a Agenților Imobiliari din România este formată din 132 de membri, care și-au asumat Codul Etic și standardele de practică, adică puțin peste 1% din cei peste 12.000 agenți care activează în piața din România din statisticile pe care le avem la dispoziție. 

Asociația este relevantă în comunitatea imobiliară prin standardele profesionale ridicate promovate și practicate de membrii săi. Înțelegem că valoarea asocierii este esențială, iar potențialul este evident.

Pentru a putea modela și influența industria imobiliară în beneficiul consumatorilor de servicii imobiliare și al agenților imobiliari, credem că este esențial că tot mai mulți profesioniști să-și asume valorile și standardele promovate de APAIR. Oricât de mult și-ar dori fiecare dintre noi să schimbe ceva, timpul si experiența ne-au demonstrat că nu o poate face de unul singur. 

 Toate acțiunile desfășurate în cadrul APAIR încă de la înființare și până în prezent sunt rezultatul dedicației agenților imobiliari ca și voi, care dăruiesc din timpul, resursele și energia personală, pe baza de voluntariat, în slujbă comunității Imobiliare și a profesiei de agent imobiliar.

Fiecare mandat APAIR are în componența sa 6 membri ai Consiliului Director și un număr restrâns de voluntari. Atât din postura de profesioniști, cât și din postura onorantă de mandatați de către Adunarea Generală APAIR să reprezentăm interesele agentului imobiliar, înțelegem care sunt inconvenientele, nevoile și direcția acestei profesii. Având la dispoziție resurse limitate, focusul principal este îndeplinirea viziunii descrise mai sus.

Ceea ce nu face obiectul de activitate al APAIR reglementat prin Statutul acesteia este să intervină în politicile comerciale ale membrilor sau furnizorilor de servicii, nici să influențeze relațiile comerciale dintre diferite entități din piață. Membrii APAIR, profesioniști individuali, pot discerne care sunt acele opțiuni care servesc cel mai bine interesele lor și ale clienților lor. 

APAIR oferă cadrul necesar desfășurării profesiei de agent imobiliar ca reper de profesionalism. Credința noastră este că pentru a fi o opțiune viabilă pentru consumatori pe termen lung și pentru a face față schimbărilor accelerate legate de progresul tehnologiei, agentul imobiliar se poate concentra pe plus-valoarea livrată clienților săi, astfel încât să devină indispensabil în opțiunile consumatorilor și în tranzacțiile imobiliare.  

Convocator AGA | 27 martie 2019

postat 21 feb. 2019, 04:34 de APAIR Romania   [ actualizat la 24 mar. 2019, 23:05 ]

Asociația Profesională a Agenților Imobiliari din România (APAIR) 

Sediu: București, Al. Barajul Lotru nr. 11, Bl. M4A1, sc. 1, ap. 4, sector 3

Nr. 5/12.01.2010 in Registrul Asociațiilor și Fundațiilor ținut la 

Grefa Judecătoriei Sector 3, CIF: 26412617            

Data anunțului: 20 februarie 2018

Consiliul Director al APAIR

compus din:  Președinte: Postovanu Igor,

Presedinte Ales: Grigorescu David Ionuț,

Președinte Anterior: Bogdan Guțu,

Prim Vicepresedinte: Elena Alice Necula,

Vicepreședinți: Hațegan Gheorghe Claudiu și Rusu Andrei Cristian

 

conform articolului 15.2 paragraful [1], din statutul asociației

CONVOCĂM 

Adunarea Generală a Asociației Profesionale a 

Agenților Imobiliari din România (A.P.A.I.R.)

în data de 27 Martie 2019, ora 09:00

 

Ședința va avea loc în București, 

la Hotel GOLDEN TULIP TIMES, Sala Panorama

Bulevardul Decebal, nr.19, Sector 3

 

Ședința Adunării Generale va avea următoarea ordine de zi:

 

  1. Prezentarea raportului de activitate APAIR pentru mandatul 2018-2019 și aprobarea bilanțului contabil pentru anul 2018. Bilanțul contabil va fi disponibil pe site-ul Asociației incepând cu data de 15 martie 2019;
  2. Președintele Ales Grigorescu David Ionuț va prezenta programul și proiectele pentru mandatul 2019-2020;
  3. Alegerea membrilor Consiliului Director al Asociației pentru funcțiile: Președinte Ales, Prim Vicepreședinte și funcțiile de Vicepreședinți;
  4. Numirea Comisiei de cenzori și aprobarea Regulamentului de funcționare al Comisiei de cenzori;
  5. Desemnarea și împuternicirea unei persoane pentru înscriereea modificărilor la Registrul Asociațiilor și a Fundațiilor.

 

 

DESFĂȘURĂTOR ȘI PRECIZĂRI IMPORTANTE.

 

În situația în care membri ai Asociației urmează să fie împuterniciți ai altor membri la Adunarea Generala, reprezentanții vor depune la secretariatul ședinței, înainte de începerea acesteia, împuternicirile (înscrisuri sub semnătură privată), în original. Un model de procură poate fi găsit pe site-ul asociației.

 În conformitate cu articolul 15.2 alin.8 din Statutul APAIR, prezenta Convocare va fi afisată pe site-ul Asociației și transmisă pe e-mail membrilor care au comunicate adrese de e-mail.

 

La punctul 1 de pe Ordinea de zi“Prezentarea raportului de activitate APAIR și aprobarea bilanțului contabil pentru anul 2018.” 

 

Președintele în exercițiu al APAIR, Igor Postovanu, va prezenta sumarizat activitatea Asociației și va supune la vot bilanțul contabil pentru anul 2018.

 

La punctul 2 de pe Ordinea de zi, “Prezentarea programului și proiectelor pentru mandatul 2019-2020”

 

Președintele Ales David Ionuț Grigorescu va prezenta programul pentru 2019-2020

 

La punctul 3 de pe Ordinea de zi, Alegerea membrilor Consiliului Director al Asociației pentru funcțiile: Președinte Ales, Prim Vicepreședinte și funcțiile de Viceprședinți”

 

Fiecare candidat la funcțiile elective va prezenta Adunării Generale și va expune pe scurt programul său.

  • Candidaturile pentru aceste funcții vor fi transmise prin email, la adresa contact@apair.ro, pana cel mai târziu cu 15 zile înainte de data stabilită pentru ședința adunării, în conformitate cu prevederile art. 15.2 alin. (9) din Statut, adica până la data de 12 martie 2019, inclusiv.
  • Având în vedere prevederile articolul 8 punctul (3), articolul 9.2. punctul (a)  din statutul APAIR, coroborat cu art. 2 alin. (2) din OG nr. 75/2001 privind cazierul fiscal, candidații la funcțiile eligibile ale APAIR vor prezenta în mod obligatoriu cazierul fiscal și cazierul judiciar. Pentru a avea dreptul de a fi aleși în Consiliul Director al APAIR, din cazierul fiscal și judiciar trebuie să reiasă ca nu ați săvârșit fapte pentru săvâșirea cărora legea interzice înscrierea ca reprezentant legal al Asociației la instanța competentă.

 

De aceea, candidații vor trebui să transmită prin e-mail până cel mai târziu la data de 25 martie 2019 și să aibă asupra lor la data ținerii ședinței cazierul judiciar, cazierul fiscal în formă simplificată (în ipoteza în care acesta indică faptul că nu există „fapte”) sau cazierul fiscal extins, din care să rezulte că faptele înscrise în cazierul fiscal nu sunt de felul celor prevăzute la art. 2 alin.(2) din OG nr.75/2001. Cazeirele prezentate trebuie sa fie valabile la data ținerii Adunării Generale, sub sancțiunea nevalidării candidaturii la alegeri.

 

Consiliu Diresctor prin:

 

Igor Postovanu, Președinte

David Ionuț Grigorescu, Presedinte Ales

Bogdan Guțu, Președinte Anterior

Elena Alice Necula, Prim Vicepresedinte

Gheorghe Claudiu Hațegan, Vicepreședinte

Andrei Cristian Rusu, Vicepreședinte

Convocator a ședinței extraordinare al Consiliului Director APAIR din data de 20.02.2019

postat 21 feb. 2019, 04:31 de APAIR Romania

Convocator

a ședinței extraordinare a Consiliului Director APAIR

din data de 20.02.2019

  

Prin prezentul convocator vă aduc la cunoștință întrunirea ședinței extraordinare a Consiliului Director APAIR. Ședința va avea loc în data de 20.02.2019, între orele 9.00-12.30 și se va desfășura în Bd. Unirii nr. 72, Bl. J3C, Tronson 2, Modul 204, sector 3, București.

 

Subiectele propuse pentru ordinea de zi sunt următoarele:

 

  1. Aprobare / Excludere membri
  2. Convocare Adunare Generală
  3. Propuneri Avocat pentru AG
  4. Actualizare Cod Etic conform modificărilor NAR din ianuarie 2019
  5. Prezentare proiect site apair.ro
  6. Prezentare parteneriat videoimobile.ro
  7. Diverse

 La ședința Consiliului Director poate participa orice membru activ APAIR, cu condiția să își anunțe prezența cu minim 48 de ore înainte printr-un email trimis pe adresa contact@apair.ro.

 

 

Președinte APAIR  

Igor Postovanu

Convocator al ședinței extraordinare a Consiliului Director APAIR din data de 16.01.2019

postat 14 ian. 2019, 00:11 de APAIR Romania   [ actualizat la 14 ian. 2019, 00:13 ]

Prin prezentul convocator vă aduc la cunoștință întrunirea ședinței extraordinare a Consiliului Director al APAIR. Ședința va avea loc în data de 16 ianuarie 2019, între orele 9.30-12.30 și se va desfășura în Bd. Unirii nr. 72, Bl. J3C, Tronson 2, Modul 204, sector 3, București.



Subiectele propuse pentru ordinea de zi sunt următoarele:


  1. Calendar educație 2019;

  2. Tarife pentru programele educaționale “Atelier de Reprezentare Exclusivă” și pentru cursurile de reprezentare de 3 zile;

  3. Fișa postului pentru funcția “Secretar administrativ” și aprobarea venitului salarial;

  4. Raport de activitate al departamentului de marketing;

  5. Aprobare si excludere membri

  6. Diverse.



Conform Regulamentului de funcționare a Consiliului Director, la ședință poate participa orice membru activ APAIR, cu condiția să își anunțe prezența la întâlnire printr-un email trimis pe adresa contact@apair.ro cu minim 48 de ore înainte.



Data Președinte APAIR


13.01.19 Igor Postovanu


Convocator al sedintei ordinare a Consiliului Director APAIR din data de 05 Decembrie 2018

postat 3 dec. 2018, 01:49 de APAIR Romania   [ actualizat la 3 dec. 2018, 01:49 ]

Convocator

al sedintei ordinare a Consiliului Director APAIR

din data de 05 Decembrie 2018

Prin prezentul convocator va aduc la cunostinta intrunirea sedintei ordinare a Consiliului Director al APAIR. Sedinta va avea loc in data de 31 octombrie 2018, intre orele 9.00-14.00 si se va desfasura in Bd. Unirii nr. 72, Bl. J3C, Tronson 2, Modul 204, sector 3, Bucuresti.


Subiectele propuse pentru ordinea de zi sunt urmatoarele:


  1. Evaluare evenimente APAIR 2018

  2. Consultari privind calendarul de evenimente APAIR 2019

  3. Aprobare si excludere membri



La sedinta Consiliului Director poate participa orice membru activ APAIR, cu conditia sa isi anunte prezenta la intalnire cu minim 48 de ore inainte printr-un email trimis pe adresa contact@apair.ro.



Data Presedinte APAIR


02.12.18         Igor Postovanu


Convocator al sedintei ordinare a Consiliului Director APAIR din data de 31 octombrie 2018

postat 28 oct. 2018, 22:58 de APAIR Romania   [ actualizat la 3 dec. 2018, 01:50 ]

Convocator

al sedintei ordinare a Consiliului Director APAIR

din data de 31 octombrie 2018

Prin prezentul convocator va aduc la cunostinta intrunirea sedintei ordinare a Consiliului Director al APAIR. Sedinta va avea loc in data de 31 octombrie 2018, intre orele 9.00-14.00 si se va desfasura in Bd. Unirii nr. 72, Bl. J3C, Tronson 2, Modul 204, sector 3, Bucuresti.

Subiectele propuse pentru ordinea de zi sunt urmatoarele:

1.Aprobare si excludere membri
2. Aprobarea mutarii sediului social

3.Parteneriatul APAIR - ASEI

4.Parteneriatul APAIR - FlexMLS

5.Organizarea Comisiei de colaborare si MLS

6.Oportunitatea organizarii a unei sucursale / filiale in Brasov

7.Mesajele cheie APAIR si Regulament de comunicare.

8.Crestere cotizatie

9.Colaborare APAIR - NAR 2019

10.Procedura de aplicare a articolului 7.1.11 din statut privind obligatia Brokerilor de a comunica lista cu toti agentii imobiliari.


La sedinta Consiliului Director poate participa orice membru activ APAIR, cu conditia sa isi anunte prezenta la intalnire cu minim 48 de ore inainte printr-un email trimis pe adresa contact@apair.ro

 

Data

Presedinte APAIR

28.10.2018

Igor Postovanu

 

Convocator al sedintei extraordinare a Consiliului Director APAIR - 5 Septembrie 2018

postat 3 sept. 2018, 04:34 de APAIR Romania

Convocator

al sedintei extraordinare a Consiliului Director APAIR


Prin prezentul convocator va aduc la cunostinta intrunirea sedintei extraordinare  a Consiliului Director al APAIR. Sedinta va avea loc in data de 05 septembrie 2018, îintre orele 9.00-12.00 si se va desfasura in Bd. Unirii nr. 72, Bl. J3C, Tronson 2, Modul 204, sector 3, Bucuresti.


Subiectele propuse pentru ordinea de zi sunt urmatoarele:


  1. Evaluarea proiectelor in desfasurare;

  2. Diverse.


La sedinta Consiliului Director poate participa orice membru activ APAIR, cu conditia sa isi anunte prezenta la intalnire cu minim 48 de ore inainte printr-un email trimis pe adresa contact@apair.ro.




Data Presedinte APAIR


03.09.2018 Igor Postovanu


1-10 of 98