Tipuri de cursuri sustinute de APAIR

1.   Codul Etic 

Durata: 1 zi

Format: Sală

Descriere:

Codul Etic este cea mai importanta valoare in jurul careia creste comunitatea de profesionisti imobiliari APAIR. Pe durata acestui curs aprofundam atat principiile si standardele Codului Etic, cat si modul in care il implementam pentru cresterea afacerii intr-un mod etic si corect. Acest curs este obligatoriu pentru dobandi si mentine activa calitatea de membru APAIR.

Obiective:

-           Sa cunoasca istoria si organizatia APAIR

-           Sa cunoasca istoria si organizatia NAR

-           Sa constientizeze importanta Codului Etic in imobiliare

-           Sa inteleaga princpiul fundamental “Regula de Aur”

-           Sa invete structura si punctele importante din Codul Etic

-           Sa inteleaga modul in care se integreza Codul Etic in practica zilnica

-           Sa cunoasca structura Comisiilor de Reclamatii si Arbitraj

-           Sa inteleaga principiul “Cauza determinanta in tranzactie”

 

Programa:

-       Istoria si organizarea APAIR 

-       Istoria si modelul NAR 

-       Piloniii APAIR 

-       Folosirea marcii Realtor 

-       Istoria si circumstantele codului etic 

-       Cai catre profesionalism 

-       Structura si articolele Codului Etic 

-       Studii de caz 


2.      Atelier Reprezentare Exclusiva 

        Durata:1/2 zi

        Format: Sală

        Descriere:

Poate cel mai indragit pogram de catre multi agenti imobiliari si primul program de la care a inceput sistemul de educatie moderna la APAIR. Este un curs practic, in care aprofundam o tema specifica din Reprezentarea Exclusiva. Unicitatea lui este ca trainerii impartasesc 100% din propria experienta si lucreaza mult pe studii de caz. Acest program mai este apreciat pentru ca este ocazia lunara de a revedea colegii.

        Obiective:

-           Sa aprofundeze o tema specifica din Reprezentarea Exclusiva

-           Sa-si creasca increderea in modul de lucru RE

-           Sa cunoasca tehnici si practici care functioneaza in practica

-           Sa invete cel putin un “AHA” care poate fi aplilcat imediat

 

        Teme abordate:

-          Planificarea Afacerii 

-          Prospectarea si Calificarea 

-          Prezentarea de Listing 

-          Analiza Comparativa de Piata 

-          Gestionarea Obiectiilor 

            -          Serviciile si Marketingul proprietatii

        3.     SRS® : Seller Representative Specialist – Specialist in Reprezentarea Vanzatorului 

             Durata: 2 zile

             Format: Sală
        
    Descriere:

    Curs cu certificare internationala in reprezentarea vanzatorului (SRS®) ce ofera curantilor o baza solida pentru dezvoltarea abilitatilor si resurse necesare pentru a ajuta     agentul imobiliar sa reprezinte cu succes interesele vanzatorului in piata de azi.

Obiective:

-          Cresterea numarului de listinguri si a afacerii

-          Prezentarea plusvalorii oferite clientilor vanzatori

-          Intelegerea si implimentarea Codului Etic in reprezentarea vanzatorilor

-          Intelegerea si implimentarea metodelor, a instrumentelor si a tehnicilor care sa ofere suport si servicii proprietarilor interesati.


            Programa:

-          Marketing pentru diferite generatii de clienti

-          Trenduri in imobiliare

-          Generarea afacerilor

-          Strategii de listare

-          Politici de comisionare

-          Modele de listing

-          Pregatirea pentru intalnire

-          Intalnirea de consiliere a vanzatorului

-          Pregatirea proprietatii pentru vanzare

-          Marketingul Listingului

-          Planul pentru o tranzactie de succes

-          Finalizarea tranzactiei


4.         ABR ®  : Accredited Buyer’s Representative -  Reprezentant Certificat al Cumparatorului

 

        Durata: 2 zile

        Format: Sală

        Descriere:
            Curs cu certificare internationala in reprezentarea cumparatorului (ABR®) ce ofera cursantilor o baza solida pentru dezvoltarea abilitatilor si resurse pentru a ajuta agentul              imobiliar sa reprezinte cu succes interesele cumparatorului in piata de azi.
        Obiective:
            -        Sa pregateasca profesionistii din imobilire sa reprezinte clientii cumparatori si sa le furnizeze servicii de calitate
            -        Sa ofere idei si metode pentru a construi o afacere bazata pe reprezentarea cumparatorilor
            -        Sa-si puna la punct o prezentarea personalizata pentru sesiunea de consiliere a cumparatorului
       
        Programa:

-        Relatiile de agentie

-        Crearea unei relatie de agentie

-        Relatia cu clientii si consumatorii

-        Serviciile pentru cumparatori

-        Sesiunea de conseliere a cumparatorilor

-        Ofertarea si Negocierea

-        Construierea afacerii bazata pe “Reprezentarea cumparatorilor”

 

 


5.         RENE ®  : Real Estate Negotiation Expert – Expert Negociator in Imobiliare

            Durata: 2 zile

            Format: Sală

 

            Descriere curs:
            Acest curs este o experienta interactiva ce ajuta negociatorii sa-si creasca afacerea! Cursul inventariaza toate tipurile si metodele de negociere in asa fel incat negocierea sa             fie un succes. Participantii vor primi o intreaga paleta de tehnici, instrumente si sfaturi ca sa obtina rezultate buea pentru clientii lor. Intelegerea tehnicilor de negociere e un           lucru, insa recunoasterea lor si aplicarea necesita practica, de aceea a doua zi a cursului se focuseaza pe scenarii reale pe care le intalnim in activitate pentru a ajuta             negociatorii sa puna in practica cele invatate in prima zi.

            Obiective:

    Cand si cum sa negociezi

    Dezvoltarea unui plan/strategii de negociere

    Recunoasterea tiparelor si a tacticilor folosite

    Adaptarea stilului de comunicare pentru a obtine rezultate optime in orice tranzactie

    Aplicarea cu succces a principiilor de persuasiune in orice negociere

    Negociere eficienta in intalniri, la telefon, email sau alte moduri de comuniare

   Practica pentru a pune in aplicare cele invatate prin scenarii din teren

  Programa:

- Crosele de Golf: Cumpararea & Vanzarea de produse

- Care e obiectivul? Evaluarea probabilitatilor de succes

- Tipuri de Negociere -- Probabilitatea statistica de a castiga & pierde

- Tipuri de Negociatori -- Rolul Negociatorului & Ego-ul

- Yububu – Negociere intre echipele ChemTech & NewGen

- Locuri pentru Negociere -- Moduri de comunicare

- Strategii de Negociere  -- Tactici, Instrumente si Tehnici

- Comunicare Non-Verbala  -- Tehnici suplimentare

- Pozitionare -- Puncte forte & slabe

- Cum sa spargi un blocaj -- Provocarile unui punct mort

- Activitate “Jeopardy”  -- Recapitulare

- Scenarii practice



6.         REbootCAMP

Durata: 4 zi

Format: Tabara educationala adulti

Descriere:

    ”REbootCAMP” este primul Bootcamp Imobiliar din Romania si este un program educational destinat 100% Reprezentarii Exclusive. Activitatile desfasurate in cadrul celor     4 zile imbina cu succes cele mai noi tehnici de invatare experientiala.

 

Cateva motive despre care expertii in educatia adultilor spun ca aceste tehnici reprezinta metoda  de invatare a viitorului:

-          Accelereaza invatarea – Invatarea experientiala foloseste metoda „learning by doing” pentru a dezvolta competente

-         Ofera un mediu de invatare sigur - Simularea scenariilor din viata reala, a provocarilor si a depasirii momentelor dificile genereaza adevarata invatare

  -      Combina practica si teoria - Teoria fara practica creeaza teoreticieni, iar practica fara teorie roboti. Combinandu-le, participantul dobandeste o experienta holistica trecand prin intregul sistem de invatare, acest lucru fiind crucial pentru retinerea conceptelor si punerea lor in aplicare

  -         Schimba mentalitati - Sunt putine metode de invatare care au un impact asa de puternic asupra mentalitatii participantului

  -        Creste nivelul de interactivitate si implicare - Colaborarea si invatarea de la colegi genereaza implicare in proces. Pe partea cealalta, cand participantul este invitat sa rezolve problema, nivelul de asumare creste — rezultatul nu mai e al trainerului ci al participantului!

  -       Ofera un ROI masurabil - Invatarea experientiala este eficienta, trecand participantul prin cel mai apropiat scenariu de viata reala. Acest lucru genereaza retentie si  asigura aplicarea cunostintelor dupa bootcamp

      

Obiective:

-          Sa gasesti raspunsurile esentiale referitoare la sistemul de reprezentare exclusiva

-          Sa obtii claritate asupra intregului proces de lucru aferent Reprezentarii Exclusive

-          Sa dobandesti mindset-ul necesar tranzitiei catre un mod de lucru 100% in Reprezentare Exclusiva

-          Sa fii in cea mai buna forma pentru a putea face schimbarea la noul mod de lucru

 

Programa:

-          Procesul de Reprezentare

-          Prospectarea

-          Calificarea

-          Prezentarea de Listare

-          Gestionarea Obiectiilor

-          Analiza Comparativa de Piata

-          Serviciile si Marketingul Proprietatii

-          Recomandari

 

 


  7.         Reprezentare Exclusiva   ”de la A la Z”

Durata: 3 zile

Format: Sala

 

Descriere:

    ”Reprezentare Exclusiva de la A la Z” – un curs ce se desfasoară pe o perioadă de 3 zile și le ofera cursantilor instrumentele necesare si un ghid practic de aplicare a     modului de lucru ”Reprezentare Exclusiva”;

Obiective:

-    Sa iti evaluezi resursele și activitatea pentru a creiona un plan de succes pentru afacerea ta

-    Sa actionezi in baza planului de afaceri si sa ai mai mult timp la pentru tine si familia ta

-    Sa generezi noi oportunitati de afaceri, gestionand cu usurinta relatiile cu clientii

-    Sa te pozitionezi ca specialistul de care clientii tai au nevoie

-    Sa inchei tranzactii repetate din recomandarile clientilor tai multumiti

Programa:

-    Planificarea afacerii

-    Gestionarea timpului (calendar si agenda telefonică)

-    Notiuni de baza ale reprezentarii exclusive

-    Calificarea consumatorilor si a clientilor

-    Pregatirea prezentarii agentului

-    Clientul vanzator

-    Livrarea prezentarii de listare-vanzator

-    Clientul cumparator

-    Livrarea prezentarii de listare-cumparator

-    Gestionarea obiectiilor

-    Oferta scrisa si negocierea

-    Cum castigam “clienti pe viata"